domingo, 23 de febrero de 2014

*LIBRO DELECTURA:¿QUE ESTÁ HACIENDO INTERNET CON NUESTRAS MENTES?

Capítulo 6. La viva imagen del libro:


Un ordenador debe cargarse ou estar conectado para funcionar e non un libro. O texto é de fácil lectura e fácil nunha folla de papel, nun ordenador, aínda que algúns estudos fosen feitos e se pór o texto dunha folla nunha rede social, o lector vai entender máis e vai chamar máis atención.

Se quere anotar un libro, pode tornalos máis facilmente nun ordenador é moi difícil de facer, tamén se pode destacar algún elemento importante, o ordenador tamén podería facelo, pero é lento.

Para un libro que ten que pagar unha certa cantidade para cada un e acceso a unha rede, ten que rexistrar unha empresa para instalar o seu ordenador e, a continuación, así pagar unha taxa mensual, o importante aquí non é o prezo de ambos pero a facilidade de acceso á información e da velocidade do mesmo.

Capítulo 7. Mentalidad de malabarista:

As redes son tan repetitivo que a súa función é estimular os nosos sentidos , sendo repetitivo e viciante que resultaron en cambios rápidos nas funcións do noso cerebro. Todos acicones rede entrar por entre os dedos , ou sexa, todo o que o ordenador fai , pedimos -lo co premer un botón , adquirimos unha serie de información inimaxinable. Esta rede promete acelerar nas súas respostas que estimulen accións físicas repetidas e aquelas na nosa mente.


Somos privilexiados que cando enviamos unha mensaxe, obter unha resposta en segundos, hai moitas cousas que outros medios non podo dicir , pero como hai redes sociais aí fóra, as persoas ademais o mesmo para os outros. Os seres humanos tenden a requirir actividades simultáneas , este foi subministrado por Internet , pode facer varias cousas á vez , como xa dixera . Imaxina como o noso cerebro funciona con tanta información dunha soa vez e, especialmente, dos que están hai moito tempo conectado á rede , poden ser creadas no noso cerebro para absorber información máis rapidamente.

Capítulo 8. La Iglesia de GOOGLE:

Google, sendo o máis demandado despois de buscar na net buscando parecer máis sinxelo e eficiente para as persoas, xa que nela podemos atopar centos de páxinas que nos conectan coas informacións que desexa adquirir. Que tentamos facer é almacenar e organizar todo o que hai no mundo, entón todas as persoas teñen acceso a el e será máis útil. Google ten autoridade, prestixio é un buscador e axiña, as persoas son fieis e buscando as súas informacións alí. 


O problema é que nós confío todo o que di, sen falar, nos facemos estraño para evitar complicado e ir tan facilmente, pero sen o uso do noso cerebro. Google clasifica as páxinas por pista de información de calidade, é poñer alto a baixo, pero o problema é que todo o mundo ten a mesma información, en vez de tratar de outro mecanismo de busca ou mesmo os mesmos libros.

Capítulo 9. Busca, Memoria:

A xente non escribir todos os seus pensamentos baseados subxectivamente, pero ten moito que ver coas opinións dos outros, se nós realmente moi conmovedora. Memorización é máis que un proceso de almacenamento de información é un proceso de forma abstracta que leva a máis fácil e profundamente comprender a lectura. É a esencia dun único, é un recipiente. Co descubrimento de Internet un gran cambio, non era só memorizar, pero vendo como ela foi alcanzada. Chega un momento na nosa memoria, que debe ser adaptado para indicar os lugares na web onde podemos atopar a información que queren o tempo necesario.


Capítulo 10. Algo como yo:

É moi difícil conseguir os ordenadores para facer o disciplinado e organizado. O proceso tecnolóxico é irreversible, este multi actividade e consumo de distintos tipos de información, non vai parar a crecente rabia contra, imos evolucionar aínda máis. O noso cerebro é modificada para ir de forma máis eficiente o máximo de información cada vez máis procesados. 


Pola súa banda, imos cada vez máis perden a capacidade de concentrarse nunha cousa, pero doutro xeito adquirir novas habilidades, como falar a centos de persoas de cada vez, a usar 4 ou máis medios de comunicación.



No hay comentarios:

Publicar un comentario